1. Magasin koolivormi ettetellimiskuupäeva maha. Kas mul on veel kuidagi võimalik ettetellimiskeskkonnast tellida?

Kahjuks ei ole võimalik ettetellimiskeskkonnas pärast ettetellimisperioodi lõppu enam tellida. Kuna embleemide, trükkide, materjalide jms hanked tehakse vastavalt tellimuste arvule ning tooteid hakatakse järjest valmistama koolide kaupa, ei ole meil võimalik hiljem individuaalselt tellimusi vastu võtta. 

Paljude koolide koolivormi tooteid saab aga sobivate suuruste olemasolul aastaringselt tellida meie e-poest. Kui hetkel sobivat suurust ei ole, tuleb lihtsalt silma peal hoida, lisame sinna jooksvalt tooteid juurde. 

2. Kas saan oma tellimuse esitada ka meili teel, telefonitsi või kaupluses?

Ei. Tellimusi võtame me vastu ainult veebikeskkonnas. Kui teil esineb meie kodulehelt tellimise või maksmisega probleeme, kontakteeruge palun ladu@norrison.ee, koolivormi puhul info@norrison.ee

3. Tegin tellimuse ära, kuid maksmine ebaõnnestus. Kas minu tellimus on siiski teieni jõudnud ja täitmisel?

Ei. Kui tellimuse eest on tasumata, siis seda täitma ei hakata. Kui teil esineb maksmisega probleeme, palun kirjutage sellest koheselt ladu@norrison.ee, koolivormi puhul info@norrison.ee. Kui koolivormi ettetellimisperiood on lõppenud ja tellimus õhku jäänud, ei ole tagantjärele tasumine enam võimalik. 

4. Miks mul ei õnnestu toote suurust valida ega seda ostukorvi lisada?

Mitmetel koolivormi toodetel on kirjelduse juures lisalahter, kuhu tuleb kirjutada kas vastava kooli lühend või kooli nimi, mille embleemi te tootele soovite. Juhul, kui te ei soovi embleemi, võite väljale kirjutada "embleemita". Kui vastav väli ei ole täidetud, ei lase süsteem teil tellimisega edasi minna.

5. Tellisin soovitud tooted juba tükk aega tagasi ettetellimiskeskkonnast (koolivorm.norrison.ee või koolivorm2.norrison.ee). Millal paki kätte saan?

Kevadisel ettetellimisperioodil tellitud tooted saab kätte alates augusti II poolest ning sügisesel ettetellimisperioodil tellitud tooted novembri II poolest.

6. Üritan korduvalt oma emaili ja parooliga (mida olen ka varasematel aastatel kasutanud) teie e-poodi sisse logida, ent see ei õnnestu.

Meil on kolm erineva URL-iga veebipoodi:

norrison.ee - moekudumid, ametirõivas ja valik koolivormi tooteid, mis on kohe saadaval

koolivorm.norrison.ee - ettetellimiskeskkond koolidele, mille puhul pakid tarnitakse kooli

koolivorm2.norrison.ee - ettetellimiskeskkond koolidele, mille puhul saadetakse pakid Smartposti pakiautomaatidesse

Igasse eelmainitud keskkonda sisselogimiseks on tarvilik ka eraldi konto luua. Kui olete varasemalt tellinud koolivormi vaid ettetellimiskeskkonnast (koolivorm.norrison.ee) ning nüüd soovite seda teha e-poest (norrison.ee), siis on selleks vajalik luua konto e-poodi. 

NB! Kui kool on eelneval aastal edastanud pakid koolist ning nüüd muutnud kättesaamise Smartposti pakiautomaadi peale või vastupidi, tähendab see seda, et kool on viidud üle uude ettetellimiskeskkonda, seega on sinna uue konto loomine vajalik. 

7. Minu kooli ei ole eraldi kategooriana e-poes. Kas saan siiski aastaringselt koolivormi tellida?

Koolide puhul, keda pole e-poes eraldi välja toodud, saab valikut toodetest siiski tellida. Selleks tuleb minna "koolivorm" - "kohe saadaval" - "toodete kaupa". Kõigil koolidel on aastaringselt võimalus tellida pükse, seelikuid, polosärke, pusasid jne.

NB! Täitke kindlasti ära ka lisaväli, kirjutades sinna soovitud kooli lühend või nimi.

Palun tutvuge enne kindlasti oma kooli poolt pakutava toote- ja värvivalikuga!

Kudumeid ja tekleid kahjuks aastaringselt tellida ei saa. 

8. Mu laps läheb sel aastal I klassi. Milliseid koolivormi tooteid ja kui palju tal vaja läheb?

Seda, kas teie kooli puhul on tarvilik osta kogu komplekt või vaid mõni kooli sümboolikaga toode, leiate oma kooli kodulehelt. Seal saate tutvuda ka kogu oma kooli poolt pakutava toote- ja värvivalikuga. 

9. Soovin tellida, ent ei ole kindel, milline suurus võiks sobida...

Kõige parem variant on tulla ja rõivaid selga proovida. Asume aadressil Telliskivi 60/2, D-korpus (Reisijate tänava ääres). Info lahtiolekuaegade ja asukoha kohta leiad siit.

Kui siiski kuidagi kohale tulla ei õnnestu, on abiks meie mõõdutabelid.

10. Kasutan koolivormi ettetellimiseks nutitelefoni ning ei leia ekraanilt koolide menüüd. Kas telefonis ei saagi koolivormi tellida?

Saab küll. Keerake telefon lapiti, nii et teil ilmuks püstpaigutuse asemel rõhtpaigutus ning nüüd peaksite nägema lehe vasakus servas ka koolide menüüd. 

11. Tellisin teie uudiskirja, aga ei näe kuskil soodustust. Kuidas saan oma allahindlust kasutada?

Sooduskood on ühekordne ning saadetakse vaid esmakordsel uudiskirjaga liitumisel koos tervituskirjaga teie e-mailile. Sooduskoodi saab kasutada vaid meie e-poes (www.norrison.ee). Ettetellimiskeskkondades (koolivorm.norrison.ee ja koolivorm2.norrison.ee) soodustust kasutada ei saa.