NB! PALUN ÄRGE KASUTAGE INTERNET EXPLORERI BRAUSERIT ÜHESKI NORRISONI E-KESKKONNAS. SEAL EI PRUUGI ASJAD KORREKTSELT TOIMIDA.
1. Magasin koolivormi ettetellimiskuupäeva maha. Kas mul on veel kuidagi võimalik ettetellimiskeskkonnast tellida?

Kahjuks ei ole võimalik veebipoest pärast ettetellimisperioodi lõppu enam tellida. Kuna embleemide, trükkide, materjalide jms hanked tehakse vastavalt tellimuste arvule ning tooteid hakatakse järjest valmistama koolide kaupa, ei ole meil võimalik hiljem individuaalselt tellimusi vastu võtta. 

Paljude koolide koolivormi tooteid saab aga sobivate suuruste olemasolul aastaringselt tellida meie e-poest. Kui hetkel sobivat suurust ei ole, tuleb lihtsalt silma peal hoida, lisame sinna jooksvalt tooteid juurde. 

2. Kas saan oma tellimuse esitada ka meili teel, telefonitsi või kaupluses?

Ei. Tellimusi võtame me vastu ainult veebikeskkonnas. Kui teil esineb meie kodulehelt tellimise või maksmisega probleeme, kontakteeruge palun info@norrison.ee

3. Tegin e-poes (norrison.ee) tellimuse ära, kuid maksmine ebaõnnestus. Kas minu tellimus on siiski teieni jõudnud ja täitmisel?

Ei. Kui tellimuse eest on tasumata, siis seda täitma ei hakata.

Tellimuse eest saate proovida uuesti tasuda, minnes MINU TELLIMUSED ning klikkides seejärel vastava tellimuse kõrval olevalte nupule "KORRALDA ÜMBER".

Kui teil esineb siiski maksmisega probleeme, palun kirjutage sellest koheselt info@norrison.ee.

4. Tellisin soovitud tooted juba tükk aega tagasi ettetellimisperioodil. Millal paki kätte saan?

Kevadisel ettetellimisperioodil tellitud tooted saab kätte alates augusti II poolest ning sügisesel ettetellimisperioodil tellitud tooted novembri II poolest.

5. Tellisin juba rohkem kui 6 tööpäeva tagasi teie e-poest (norrison.ee) ning pole oma pakki veel kätte saanud.

Palun võtke ühendust info@norrison.ee või tel. 53 644 511. Igaks juhuks kontollige eelnevalt, kas teie pangakontolt on tellimuse eest ikka raha maha läinud. 

6. Mu laps läheb sel aastal I klassi. Milliseid koolivormi tooteid ja kui palju tal vaja läheb?

Seda, kas teie kooli puhul on tarvilik osta kogu komplekt või vaid mõni kooli sümboolikaga toode, leiate oma kooli kodulehelt. Seal saate tutvuda ka kogu oma kooli poolt pakutava toote- ja värvivalikuga. 

7. Soovin tellida, ent ei ole kindel, milline suurus võiks sobida...

Kõige parem variant on tulla ja rõivaid selga proovida. Asume aadressil Telliskivi 60/2, D-korpus (Reisijate tänava ääres). Info lahtiolekuaegade ja asukoha kohta leiad siit.

Kui siiski kuidagi kohale tulla ei õnnestu, on abiks meie mõõdutabelid.

8. Kasutan koolivormi ettetellimiseks nutitelefoni ning ei leia ekraanilt koolide menüüd. Kas telefonis ei saagi koolivormi tellida?

Saab küll. Keerake telefon lapiti, nii et teil ilmuks püstpaigutuse asemel rõhtpaigutus ning nüüd peaksite nägema lehe vasakus servas ka koolide menüüd. 

9. Tellisin teie uudiskirja, aga ei näe kuskil soodustust. Kuidas saan oma allahindlust kasutada?

Sooduskood on ühekordne ning saadetakse vaid esmakordsel uudiskirjaga liitumisel koos tervituskirjaga teie e-mailile. Sooduskoodi saab kasutada vaid meie moetoodete e-poes (www.norrison.ee). 

NB! Uudiskirja sooduskood ei kehti juba allahinnatud toodetele ega transpordikulule!

10. Süsteem ei lase mul e-poes (norrison.ee) isikuandmete ankeedist edasi minna.

Palun vajutage nuppu "redigeeri" ja kontrollige, kas kõik vajalikud väljad on täidetud. Kindlasti on tarvilik ära täita telefoninumbri väli, kuna paki saabumisest teavitatakse teid telefonitsi või sõnumi teel. 

11. Mul ei õnnestu e-poes (norrison.ee) pakiautomaati valida.

Enne Omniva automaadi eesoleva nupukese valimist valige Omniva rippmenüüst endale sobiv linn või maakond ning seejäres sobiv pakiautomaat. Seejärel saate minna edasi maksmise juurde. 

12. Olen valinud endale sobiva makseviisi ja panga, ent ei saa maksmise nupule klikkida. 

Palun kontrollige, kas olete tutvunud kasutustingimustega ning vastavasse kastikesse linnukese pannud. 

13. Olen lisanud soovitud asjad ostukorvi, ent süsteem ei lase mul maksmise juurde minna.

Arvatavasti on keegi teist kiirem olnud ning mõne teie ostukorvis oleva eseme mõni hetk enne ära ostnud. Ning kuna kas soovitud mudelit, suurust või kogust ei ole enam laos, ei lasegi süsteem teil maksma minna. Sel juhul palun kontakteeruge meie klienditoega ning saame probleemi üheskoos lahendatud.